пʼятницю, 16 вересня 2016 р.

День Народження Блогу ФД 1.10

Привіт, привіт!!!
А у блогу Фабрики Декору День Народження!!! Найщиріші вітання і побажання процвітання, розвитку і креативу!!! Вже 2 роки дівчатка радують нас цікавими завданнями, розповідають про новинки і надихають на творчість!!!
Сказати, що я люблю продукцію Фабрики Декору - це не сказати нічого, я просто обожнюю її!!! ТМ Фабрика Декору - це взірець вітчизняного виробника скрап матеріалів!!! Саме вони турбуються аби колекції паперу були доступні на різних мовах і не кажуть, що це невигідно, як інші!!! Особисто для мене Дуже важливо мати змогу придбати висічки, карточки, вирізалки українською мовою. Якість матеріалів - чудова!!! Та що тут казати - це треба спробувати!!!
В мене трішки є матеріалів цього виробника, але дуже хочу розширити палітру улюблених Аква чорнил, хочу попрацювати з новими колекціями паперу!!!
Ось моя невеличка, але Мега улюблена добірка матеріалів:




Остані роботи з матеріалів ФД


Ну, і яке ж свято без пригощання? - солоденького буде багато, вистачить на всіх!!!


Немає коментарів:

Дописати коментар