понеділок, 4 липня 2016 р.

Віні Пух

Привіт, мої любі!!!
Так приємно, що кількість друзів зростає!!! Вітаю нових ПЧ, дуже рада, що ви зі мною!!!
Сьогодні спека спала і небо затягнули хмарки, тож я вам додам трохи сонечка у стрічку зі своєю яскравою скарбничкою;)
От іноді буває, що клієнт хоче одне, а врезультаті задоволений зовсім іншим результатом. Саме так було в мене цього разу: на початку мала бути ніжна блакитна скарбничка, а врешті отримали - яскраву жовту)))
Мені результат дуже подобається, а як вам?






Приєднуюся до завдання 127 Сонячна палітра від Київського СкрапКлубу


Приєднуюся до завдання-геометрія Стріли від Аграфки


Додам роботу в галерею ЧБ cherrylana , в роботі використала улюблений набір штампів Матусині скарби.



Папір від СкрапМір, тому й до них в галерею;)


На останок, нагадую про запис на цукерочку, яку я розіграю після 19 липня, долучайтесь до пригощання!!!
На сьогодні все, але не надовго, скоро буде свіжа робота;)
Насоложуйтеся прохолодою і беріть від життя все по максимуму!!!

5 коментарів:

  1. Чудова скарбничка! Вона не могла не сподобатись!!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Скарбничка вийшла навіть ароматною :) Дякуємо від Аграфка!

    ВідповістиВидалити
  3. Какая задорная и оригинальная работа! Спасибо, что творите с Киевским скрапклубом!

    ВідповістиВидалити
  4. Диана, какая позитивная у вас работа. Спасибо за участие в задании от Киевского скрапклуба.

    ВідповістиВидалити