вівторок, 19 липня 2016 р.

Розіграш цукерочки

Привіт, мої дорогесенькі!!!
Ось і добіг кінця, цей насичений сюрпризами, день. Це був перший мій День Народження далеко від дому, друзів і близьких. Але моя сімя зробила все аби я відчула свято. Цікаво, що сьогодні відбувалося? - Розповідаю...
Ще за днів 10 моя старша донечка Маріночка почала відлік днів до мого свята, вона малювала листівки, розповідала молодшій сестричці, що треба і їй листівку для мами намалювати, збирала кишенькові гроші на подарунок.
Сьогодні я раптово прокинулася о 4 ранку, бо чоловік встав попрацювати ( іноді він працює вночі вдома) і він помітивши, що я прокинулась почав співати мені серенади "Happy Birthday";) Потім мені ще трохи вдалося поспати, а о 7 будила вже Марінка з листівкою в руках. Малеча, коли виспалася теж привітала матусю, а потім весь день запитувала: " В тебе ще День Народження?")))
Після обіду я отримала смс з Нової Пошти про одержання посилочки на моє імя - це був повний сюрприз, адже я нічого не чекала!!! Моя подружка з мого рідного міста прислала мені ось такого чудового малюка, якого пошила власноруч






Ввечері ще був сюрприз-подарунок від коханого чоловіка - новенький телефон і смачний тортик;)
Ще було безліч дзвінків і повідомлень від друзів, родичів і звісно ж від Вас, мої любі скрап-подружки!!! Люблю вас і дякую, що ви є в моєму житті!!!

Ну, що пора перейти до розіграшу подаруночка:


Під номером 5 в нас Наталочка, Вітаю!!!! Чекаю листа на ел. адресу diisim@yandex.ru

Дівчатка, хто не переміг - не засмучуйтесь і на вам ще обовязково поталанить!!!
Дякую, що ви зі мною!!!
Люблю ВАС!!!
Надобраніч!!!

3 коментарі:

  1. Мої вітання переможцю!!! Діаночка,ще раз прими наші вітання!!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю переможницю) Шкода, що це не я)))

    ВідповістиВидалити
  3. Урааа!! Вітаю с днем нарожденя! Моя донька, теж за 2 тижні до мого дня нарождення готує і програму, і поздоровлення, і листівки, ще й музику підбирає, щоб всі танцювали))
    Дякую за подаруночок, Я ДУЖЕ-ДУЖЕ счастлива!!!! Побігла писати адресу!!

    ВідповістиВидалити