середу, 16 грудня 2015 р.

Пакуємо подарунки

Привіт, мої любі!!!
Як у вас справи? Ви вже готуєтесь до свят?
Я ще не маю часу на приготування, поки працюю, дуже хочу закінчити кілька робіт і віддати замовникам до свят!!! Дуже сподіваюсь, що мені все вдасться!!!
Сьогодні буде багато фото, тож беріть філіжанку кави або чаю і зручненько вмощуйтесь;)
Вже традиційно мама мене попросила зробити святкову коробку для цукерок і прикрасити парочку банок для смаколиків, які поїдуть закордон до її друзів.
З коробкою все було зрозуміло, я завчасно запаслась чудовою колекцією зимового паперу від СкрапМир, трохи декору і все готово. А от з баночками довелось поламати голову, спочатку хотіла використати той же папір, але врешті решт стало в нагоді мереживо, мішковина і шишки, які вже лежать зо два-три роки.

Коробочка для цукерок розмір 20*20 см.



 баночка покрита глосі від ФД


баночка для меду;)

 трішки блиску - глітер від ФабрикиДекору



баночки-близнятка під Різдвяником, який зацвів дуже вчасно)))

 Хоча коробка і баночки поїдуть різним людям, але вийшли в одному стилі



Зі своїми творіннями приєднуюсь до завдання Мешок подарков від ФабрикиДекору 
Ще дуже хочу подякувати цьому чудовому виробникові за універсальний клей, який чудово все зафіксував на склянній поверхні, навіть шишки;) Все міцно і надійно!!!
 

Хто дочитав до кінця, щиро вам дякую!!! Дуже рада вашим коментарям!!!
Сподіваюсь, що скоро порадую вас свіженькими роботами;)
Гарного Вам передсвяткового настрою!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар