суботу, 12 вересня 2015 р.

Скарбничка для дівчинки

Привіт!!!
Як вам погодка? - я от домерзаю!!! На дворі холодно, в хаті  холодно і опалення не увімкнеш з такими цінами на газ((( От хочеться закутатись в теплу ковдру, взяти горнятко ароматного чаю і почитати цікаву книжку... Але про це можна лише помріяти, бо з двома непосидами цього не реалізувати!!!
Нещодавно віддала замовлення-скарбничку для постійної клієнтки, яку я підбила на експеримент;) Скарбничка була замовлена для дівчинки, але мені не хотілось робити її стандартно рожеву, до того ж картинка вимагала інших кольорів. В результаті на світ з'явилась скарбничка в бірюзово-рожевих кольорах;) Треба вже тікати від цього поєднання,а то воно мене щось заполонило!!!




Дно коробочки;)




З скарбничкою долучаюсь до галереї cherrylana , в роботі використала набір штампів "Матусині скарби".
На останок, поділюсь з вами радісною новиною - в мене тепер є робочий стіл!!! Мій власний!!!
Кілька фоток
 процес створення скарбнички на робочому місті.






 Все саме необхідне - під рукою;)


От такі новини!!! Не мерзніть і гарного вам настрою!!!

1 коментар:

  1. Яка чудова скарбничка) така палітра мені теж дуже довподоби) Вітаю тебе з появою власного робочого місця)

    ВідповістиВидалити